piątek, 2 maja 2014

My Best Frend

 No to nudzi mi sie dzisiaj bardzo :( cały czas choruje i siedze niestety w domu :( mam tylko nadzieje ze chociaż do niedzieli sie lepiej poczuje i będzie ładniejsza pogoda :D.
A zmierzając do tytułu tego posta napisze tutaj o moich 2 BFF: Michasi i Patrycji.
Hm a tutaj odpowiem na pare pytan o naszej przyjazni które znalazłam w internecie:
1. Kiedy się poznałyście ?
* jakos tak na poczatku 6 klasy.
2. W jaki sposób sie zaprzyjaźniłyście ?
* najpierw z Patrycją chodziłam tam do osob z 5 kl (teraz juz one chodzą do 6) a pozniej jakos tez z Michasia.
3. Często sie kłócicie ?
* czasami tak ale nie bywa tak ze wszystkie 3 sie na siebie obrazamy tylko jedna z jedna ale zawsze się godzimy i nie bierzemy wszystkiego na poważnie.
4. Co was w sobie denerwuje ?
* napweno to że podczas kazdej kłótni zawsze kazda jakos chamsko pisze :D
5. Wasze najlepsze wspomnienia ?
* hmm najlepsze wspomnienia mamy z wypadów u Michasi ale o nich tutaj nie bede pisała.
6. Macie jakieś przezwiaska albo jak ludzie na was mówią ?
* ja nie mam, ale Patrycja- Pati, Pyśka a Michasia- Misia, ludzie ogólnie nas nazywają "Świętą Trójcą"
7. Ile lat sie przyjaźnicie ?
* trudno powiedziec ale około roku i kilku miesięcy.
No to chyba tyle bo więcej nie chce mi sie opisywac. Bardzo Je Kocham <3 a tutaj macie pare zdjęć:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz