poniedziałek, 5 maja 2014

My friend's dog

Hejoł :P Straszna nuda cały czas :D W niedziele byłam na Komunii troche nudziłam ale no w sumie było fajnie :3 Dzisiaj w szkole nic sie nie działo a ja mam popsuty humor. :D niewazne haahha xd Dobra nie bede sie tak rozpisywać na temat mojego dnia. Postanowiłam ze moje posty nie będą takie nudne i nie bede opisywac cały czas innego dnia bo w sumie on wyglada codziennie tak samo wiec to bez sensu. Tak jak tytuł tego posta mówi będę pisać tu o moich psach :3. Dokładnie mam ich 3. Niestety nie mam zdjecia tego najwiekszego psa i go tu nie dodam :( . No więc zaczne od tego ze kiedys miałam na prawdę problem z psami :(. Albo psy sąsiada je zagryzały albo topiły albo różne inne rzeczy się działy. No więc moje psy jakos nie maja określonych imion jak je zawołam to i tak przybiegną do mnie boa xd ( pisze oba ponieważtego dużego psa się boje i zazwyczaj wołam moje 2). Pierwszy pies na zdjeciu nizej jest to suczka miala ona juz małe pieski ale jednego daliśmy babci a drugiego jakiejś koleżance mojej mamy :D. Jest bardzo grzeczna i zawsze do mnie przylatuje, zawsze sie mnie słucha i po prostu jest kochana <3. Na zdjeciu 4 jest piesek jest to syn tej suczki :D. Jest bardzo spokojny i zawsze sie mnie słucha ale tez jest kochany <3. Niestety mało spędzam z nimi czas :( ponieważ szkoła, nauka itp ale postanawiam to zmienić. Zawsze potrafią mi poprawić humor :D. Kocham je bardzo nawet tego którego się boje :D <3. Mam nadzieje ze ten post sie wam spodoba a tutaj są te zdjęcia niżej :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz